بمب فسفر سفید چیست و چگونه قربانی می گیرد

 

بمب فسفر سفید که اسراییل رو سر مردم بیچاره فلسطین مصرف کرد

در اصل این بمب توسط آمریکا ساخته شده و اسراییل هم بهش تجهیز شده تا غزه رو آزمایشگاه این بمب بکنه.

فسفر سفید ماده ای است هواسوز که وقتی در معرض هوا قرار میگیرد شروع به سوختن میکند و دود سفیدی هم دارد . این ماده با آب خاموش نمیشود و همچنان در آب میسوزد .

اگر روی اعضای بدن کسی بیفتد تا عمق بدن وی را میسوزد و خاموش نمیشود و حتی استخوان هم میسوزاند ! همچنین جزء رده تسلیحات کشتار جمعی WMD یا WEAPON OF MASS DESTRUCTION قرار میگیرد. ضمن اينكه دود تقريبا سمي اي هم داره و ايجاد مشكلات حاد تنفسي در حد خفگي يا سوختن ريه ها ميكنه .

تقريبا اين ماده هم مشابه ناپالم است با اين تفاوت كه اگر از ناپالم بشه جون سالم بدر برد از اين يكي نميشه .

اگر قربانی شانس بیاره و مواد روی سر و یا سینه هاش بریزه خیلی زود فاتحه رو می خونه(کمتر از 2 ثانیه) و می ره اون دنیا ولی اگر رو پاهاش یا دست هاش ریخته باشه اونقدر می سوزه که خونش به جوش بیاد و هنگام برگشتن به قلب اول تمامی اندام های نزدیک به خودش رو می سوزونه تا به قلب برسه .

فسفر سفید بسیار فعال می‌باشد، یعنی انرژی فعالسازی آن خیلی پایین است و به همین دلیل ، در هوا خود به خود آتش می‌گیرد. بنابراین فسفر سفید را در زیر آب نگهداری می‌کنند تا از تماس با هوا مصون بماند .

این ماده تنها در صورتی خاموش میشه که یا اکسیژن بهش نرسه یا ماده اش تموم بشه . هیچ راه دیگری برای خاموش کردنش نیست . اگرم روش آب بریزی اون مواد حاصل از سوختن فسفر تبدیل می شه به اسید فسفریک .

کاری که این بمب انجام می دهد این است که در چند ۱۰ متری بالای هدف منفجر می شود و فسفر مشتعل و بسیار داغ را روی سر مردم می ریزد و فکرش را می تونید بکنید چه بلایی سر انسان میاره و آنچنان آنها را می سوزانه که تشخیص جسد عملا غیرممکن میشه

مرگ بر اسرائیل جنایت کار

موضوعات: همه, اطلاعات عمومی  لینک ثابت



[شنبه 1393-05-18] [ 01:12:00 ب.ظ ]